Medlem
· västra götaland
· 64 inlägg
A som i automat? Så är det på min iaf, har också en Automix 20, min ser dock annorlunda ut.
Medlem
· västra götaland
· 64 inlägg
Finns inget A att ställa den på.
På shuntvredet på pannan finns (på min iallafall) en liten inställning för A (Automat) och en hand (manuellt), som man ställer om med en skruvmejsel. Själva vredet spelar ingen roll hur man stället, det ändras ju automatiskt efter hur du stället temoeraturen.
Se denna bild:
http://www.acaso.se/Acaso bilder RGB/Automix 20/02_02_AM 20 kit.jpg
Se denna bild:
http://www.acaso.se/Acaso bilder RGB/Automix 20/02_02_AM 20 kit.jpg
Klicka här för att svara
