P
har plejdlösning till ytterbelysning den följer när solen går upp och ner helt automatiskt.
samt att genom appen kan man byta ut detta som man vill.

Man kan koppla denna puck till flera enheter.

Ja men det finns ju en uppsjö av olika plejd...

P
nino nino skrev:
Ja men det finns ju en uppsjö av olika plejd...
Jag kan ju alltid kolla vad min heter..

nino nino skrev:
Finns det nåt enkelt billigt sätt?
På vilket sätt är föreslagna Plejd förenligt med TS önskan om "billigt"? :thinking:

• Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
B
Har ungefär motsvarande hemma med belysning till djur + utebelysning. Ordnat med shellys produkter. Har även kombinerat med rörelsesensor som tänder vissa lampor.

hos de andra är lampknappen kvar, så man manuellt kan tända och släcka också, ifall man tillfälligt viss ha ljus på andra tider.

Denna köpte jag.
https://www.styrahem.se/p/451/infalld-strombrytare-1-kanal-kompakt-wifi-shelly-1

Men fönsterlampan (antar stickpropp?) Kanske denna är lämpligare https://www.styrahem.se/p/510/liten-fjarrstrombrytare-plugg-energimatning-wifi-shelly-plug-s

B BSOD skrev:
Har ungefär motsvarande hemma med belysning till djur + utebelysning. Ordnat med shellys produkter. Har även kombinerat med rörelsesensor som tänder vissa lampor.

hos de andra är lampknappen kvar, så man manuellt kan tända och släcka också, ifall man tillfälligt viss ha ljus på andra tider.

Denna köpte jag.
[länk]

Men fönsterlampan (antar stickpropp?) Kanske denna är lämpligare [länk]
Fönsterlampan sitter i smygen är en spotlight så det är ingen stickpropp

P
Hand håller en förpackning för en Plejd Controller, med produktinformation och streckkod synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en förpackning av Plejd Controller CTR-01, en enhet för smart belysningskontroll, med text "Made in Sweden".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
nino
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
På vilket sätt är föreslagna Plejd förenligt med TS önskan om "billigt"? :thinking:
Kan jag köpa 2st rel-02 för ca 1000 och det stannar där, förutom inkoppling men det ska ju göras ändå, så är jag nöjd

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.