Jag pratade med en återförsäljare för Stiga idag och dom har tydligen ändrat designen igen. Min modell är den första (tror jag?) med stödhjulen fram och bak. Modell två som jag trodde var ny för säsongen fick stödhjulen på ena sidan och satta alldeles framför och bakom ett av dom stora hjulen. Men nu har dom tydligen ändrat tillbaka stödhjulen till fram och bak. En skillnad var visst att dom inte gick att vrida på, som dom gör på min.

Skulle vara kul att höra om nån har erfarenhet av den här nya modellen. Gärna en bild också så man får se hur den ser ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.