Hej

Finns det någon som har koll på hur man kommer in i den dolda servicemenyn på en autoclip 225s?

Janne
 
Tjena, jag undrar samma sak, hoppas nån har svaret
 
Länge sen du frågade , men förhoppningsvis leder mitt svar till att någon annan hittar det.

så enkelt som Home/Work / + / -
 
  • Gilla
JaSun och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.