2 936 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Attefallshus. Söker tillverkare för unik planlösning.
Hej på er...
Jag har ett tag funderat på att bygga ett Attefallshus på vår tomt. Hittade dock inget som passade mina önskemål. Ju mer jag funderade så dök nya ideér och tankar upp.
Dock först en fråga som jag inte lyckats få svar på är vad som gäller för de 25m2.
Är det ett invändigt golvmått eller mäter man utsidan på huset?
Jag tror och tycker jag har en unik idè som tillverkare av Attefallshus inte vill missa. Om det vill sig väl kan huset bli en storsäljare.
Jag söker med ljus och lykta efter en tillverkare som vill realisera min idé.
Information lämnas vid personlig kontakt.
Mvh Rickard
rickard.greens@gmail.com
Jag har ett tag funderat på att bygga ett Attefallshus på vår tomt. Hittade dock inget som passade mina önskemål. Ju mer jag funderade så dök nya ideér och tankar upp.
Dock först en fråga som jag inte lyckats få svar på är vad som gäller för de 25m2.
Är det ett invändigt golvmått eller mäter man utsidan på huset?
Jag tror och tycker jag har en unik idè som tillverkare av Attefallshus inte vill missa. Om det vill sig väl kan huset bli en storsäljare.
Jag söker med ljus och lykta efter en tillverkare som vill realisera min idé.
Information lämnas vid personlig kontakt.
Mvh Rickard
rickard.greens@gmail.com
Det framgår tydligt i propositionen att 25 kvm avser byggnadsarea.
Hej...
Har tyvärr inte lyckats hitta någon som är intresserad. Kommer heller inte bygga något sådant hus vad det lider.
Dock är idén mycket bra och har ännu inte hittat något som kommer i närheten.
För att beskriva idén kort:
Ett attefallshus där man kan nå en övervåning utan stegar som är gjorda för att falla/bryta ben.
En lösning som passar äldre som har svårt att röra sig på de vis som erfordras med steglösningar.
Jag har en lösning med trappa där man kan nå sin övervåning och 2st 90cm sängar utan att behöva huka sig.
Detta utan att hela undervåningens ytor försvinner.
Om någon är intresserad att köpa idén så skicka mig ett meddelande.
Mvh Rickard
Har tyvärr inte lyckats hitta någon som är intresserad. Kommer heller inte bygga något sådant hus vad det lider.
Dock är idén mycket bra och har ännu inte hittat något som kommer i närheten.
För att beskriva idén kort:
Ett attefallshus där man kan nå en övervåning utan stegar som är gjorda för att falla/bryta ben.
En lösning som passar äldre som har svårt att röra sig på de vis som erfordras med steglösningar.
Jag har en lösning med trappa där man kan nå sin övervåning och 2st 90cm sängar utan att behöva huka sig.
Detta utan att hela undervåningens ytor försvinner.
Om någon är intresserad att köpa idén så skicka mig ett meddelande.
Mvh Rickard
Klicka här för att svara