Har precis lagt på en solid bänkskiva i ek. Den har varit stående ett år och har tyvärr blivit lite kupad. Det går nog att pressa ner den då den flexar lite när jag trycker med lite vikt, men är det risker med det? Den kanske rätar ut dig om den får acklimatisera sig några dagar?
Skivan är 102x210x4cm och kupningen är på mitten tvärs fibrerna. Ca 3-4 mm höjdskillnad.
Skivan är 102x210x4cm och kupningen är på mitten tvärs fibrerna. Ca 3-4 mm höjdskillnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara