Hej!

installerade en poolvärmepump förra året och klurar på om någon har erfarenhet av att återvinna kylan från denna in i huset, misstänker att det finns minimikrav för luftflöde från pumpen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.