2 343 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Åsikter om Tumleheds bygg?
Jag ringde dem efter en knapp vecka då de inte har hört av sig. Jag får då några svarsformulär och de kommer inte ens att prata med mig innan dessa är inskickade.
Detta luktar riktigt illa (inte möglet alltså, det har jag redan rivit ut och jag har redan börjat torka rummet, bara lite fukt kvar i betongen). Jag hinner fixa skadan själv snabbare än försäkringsbolagets byggare ens hinner ta sig hit...
Detta luktar riktigt illa (inte möglet alltså, det har jag redan rivit ut och jag har redan börjat torka rummet, bara lite fukt kvar i betongen). Jag hinner fixa skadan själv snabbare än försäkringsbolagets byggare ens hinner ta sig hit...
Har också haft att göra med dom i försäkringsärende. Dom är oftast totalentreprenör, alltså dom tar på sig huvudansvaret och tar in underentreprenörer för olika moment. Tycker dock att dom är rätt slappa med samordningen och planeringen med tanke på att dom säkert lägger på en kostnad för just detta arbete. Hade inte anlitat dom själv om jag hade bestämt men nu va det försäkringsbolaget. Nu va det förvisso inget stort jobb men kändes mest som att dom ville in och ut snabbt och målaren jobbade slarvigt.
Klicka här för att svara