H Hustomte #1 Medlem · 1 inlägg 11 maj 2003 21:19 Hustomte Medlem 1 inlägg 11 maj 2003 21:19 #1 Finns det någon som har erfarenheter av Åsbohus att dela med sig? ???
G Goran65 #2 Medlem · 151 inlägg 21 maj 2003 13:54 Goran65 Medlem 151 inlägg 21 maj 2003 13:54 #2 Ja, det ligger i Örkelljunga