S
Nyfniken skrev:
Enda sättet att veta är att skicka in ett prov.
skicka in ett prov på det som kanske redan ligger på soptippen då??
 
SBH skrev:
skicka in ett prov på det som kanske redan ligger på soptippen då??
Man får väl anta att man har rester kvar i huset? Annars är det väl ganska meningslöst?
 
S
Nyfniken skrev:
Man får väl anta att man har rester kvar i huset? Annars är det väl ganska meningslöst?
ja. har dom en till kamin så
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.