Ska gjuta betongplatta i veckan och kommer nog få lite betong över.
Tänkte skruva ihop formar för att gjuta blomlådor av den betongen som blir över.
Dimensionerna blir ca 1200 breda, 600 höga och 500 djupa.
Tänkte göra kanterna omkring 50 tjocka.

Vad tror ni att jag borde använda för armering?
Räcker det med ett sådant här nät? Kan ju lägga det upp på kanterna och linda ett var runt samt najja fast den i varandra.
https://k-bygg.se/produkt/putsnat-serpo-25-m/22180006
 
Farstatjej90
  • Gilla
trenchcoat
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.