Efter dagens aktiviteter är Zenon min kandidat.
 
HakanS skrev:
Efter dagens aktiviteter är Zenon min kandidat.
Fattar inte
 
Kolla in poolforumet så kanske det klarnar. Zenon svarar i varenda gammal tråd hen hittar, tycks det som.
 
Ja detta spammande av poolavdelningen har iaf jag tröttnat på. Nya relevanta frågeställningar drunknar i dessa meningslösa trådlyft.
 
Han tror nog han är rolig, synd att förstöra ett sådant fint och seriöst forum som detta är
 
Aha!
Tyckte det var lite väl många poolfrågor på "senaste inläggen".

Tänkte faktiskt att nu börjar semestrarna.
 
Jo jag förstår inte riktigt vitsen med det han gör. Men tack vare sitt trådlyft engagemang får denna person uppmärksamhet och en hela tråd som handlar om personen i fråga. Frågan är egentligen vilket som är värst;)
 
P
Det var någon som tyckte att det skulle finnas en gräns på trådlyft men jag tycker det är fel. Ibland så kan det vara riktigt bra att kunna fortsätta en gammal tråd då den exakt handlar om det man funderar på och har en följdfråga.

BTW Men rekordet är nog Zenon lyft från 2005 på en tråd som har 0 svar och ställdes av en person som är "Banned"
Men det kan också vara så att Zenon funderar på pool..
 
TheStills skrev:
Men det kan också vara så att Zenon funderar på pool..
Eller jobbar i branschen...
 
  • Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
Ja under fler dagar har han lyckats lyfta väldigt gamla trådar :-))

Han kanske inte kollar datum?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.