Är det någon av er som gjorde slag i saken och skaffade sig en Arduino? Jag har seriösa planer på att köpa en för att bygga intelligent styrning av vår frånluftsventilation hemma, parametrar såsom inomhus temp & RH samt utomhus temp & RH samt närvarokontroll skall läsas av och användas som parametrar till frånluftsfläktshastighet.