Det verkar vara traktormärket jcb som ligger bakom iaf. Kanske som sagt är en rebrandad sonim.
 
dennistennis skrev:
Det verkar vara traktormärket jcb som ligger bakom iaf. Kanske som sagt är en rebrandad sonim.
Så kan det nog vara med knapplurarna, men pekskärmsmobilen JCB säljer är iallafall en extraplastad Motorola Defy+, precis som Caterpillars B10.
 
Nåt som jag skulle vilja se är en dum mobil, med riktiga knappar och bra batteritid, men även hyfsat bra skärm, bra kamera, modernt gränssnitt, 3G och bra webbläsare (då klarar man sig rätt långt utan appar). Plus i kanten för en schysst Facebook-funktion också.

Finns den kombinationen, eller är det bara jag som ser behovet?

Ang iPhone så hade jag min med mig idag när jag bytte olja på bilen, den överlevde att bli hanterad med oljiga fingrar och att bli rätt ovarsamt placerad på gräsmattan.
 
gronfelt skrev:
Nåt som jag skulle vilja se är en dum mobil, med riktiga knappar och bra batteritid, men även hyfsat bra skärm, bra kamera, modernt gränssnitt, 3G och bra webbläsare
Webbläsare utan pekskärm/mus har ju aldrig fungerat särskilt bra...
 
oceanis skrev:
[länk]
troligtvis fake.
 
Peterrr skrev:
troligtvis fake.
Vad baserar du det på?
 
Nyfniken skrev:
Webbläsare utan pekskärm/mus har ju aldrig fungerat särskilt bra...
Sant iofs. Lägg till en pekskärm med en stylus till önskelistan då. :)
 
Jobbmobilen är bra att surfa med trots att den inte har pekskärm.
Fast en Nokia e90 kanske inte är riktigt jämförbar med en vanlig mobil. ;)
 
Kattvovven skrev:
Vad baserar du det på?
Det säljs inte "nya" längre. o i det antalet. vill man ha en fake kan man köpa direkt från kina, 2-300spänn
 
Gilbert skrev:
Så kan det nog vara med knapplurarna, men pekskärmsmobilen JCB säljer är iallafall en extraplastad Motorola Defy+, precis som Caterpillars B10.
De två är ej samma. Var inte alltid så stensäker...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.