Det verkar vara traktormärket jcb som ligger bakom iaf. Kanske som sagt är en rebrandad sonim.
Xperia Active tål synnerligen tuffa tag. Har en själv och den har aldrig krånglat. Lite imponeringsfaktor när man poolbadar med den
. Funkar med våta fingrar dessutom.
Och för den som tvivlar på att den är en tuff liten jäkel, ta en titt på detta test: http://www.swedroid.se/sony-ericsson-xperia-active-utsatts-for-grym-tortyr-overlever/
Och för den som tvivlar på att den är en tuff liten jäkel, ta en titt på detta test: http://www.swedroid.se/sony-ericsson-xperia-active-utsatts-for-grym-tortyr-overlever/
Nåt som jag skulle vilja se är en dum mobil, med riktiga knappar och bra batteritid, men även hyfsat bra skärm, bra kamera, modernt gränssnitt, 3G och bra webbläsare (då klarar man sig rätt långt utan appar). Plus i kanten för en schysst Facebook-funktion också.
Finns den kombinationen, eller är det bara jag som ser behovet?
Ang iPhone så hade jag min med mig idag när jag bytte olja på bilen, den överlevde att bli hanterad med oljiga fingrar och att bli rätt ovarsamt placerad på gräsmattan.
Finns den kombinationen, eller är det bara jag som ser behovet?
Ang iPhone så hade jag min med mig idag när jag bytte olja på bilen, den överlevde att bli hanterad med oljiga fingrar och att bli rätt ovarsamt placerad på gräsmattan.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden