Är det jag som börjar bli virrig... men har "visa alla" (sidor) funnits förut som alternativ när man bläddrar runt i en tråd?
Jag använder alltid funktionen på andra forum men här har jag alltid harvat runt med att bläddra sida för sida...tills nu.:S
Jag använder alltid funktionen på andra forum men här har jag alltid harvat runt med att bläddra sida för sida...tills nu.:S
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Länken "Visa alla" (sidor) i pagineringen är nytt på begäran från en användare. Bra va!? Syns bara för inloggade, någon fördel ska väl vi som är inloggade ha. 
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Nej, "Visa första olästa" har funnits där hela tiden - men det är bra att du uppmärksammar den så att fler hittar den. Jag tror inte att det är så många som använder den.
Det som är nytt är "Visa alla". Den länken syns bara i de trådar som har fler än en sida.
Det som är nytt är "Visa alla". Den länken syns bara i de trådar som har fler än en sida.
Ännu fräckare hade det varit om man hade kunnat välja det direkt från forumsdelen, och inte enbart innifrån tråden. Sett det på några andra forum bland annat ett väldigt maskinrelaterat sådant. Smidigt om man ser en tråd att bara komma direkt in till alla på en sida.
Själv har jag valt sortering linjär- senaste överst.
Tycker jag är kanon, jag kommer alltid i slutet av långa trådar direkt.
Men visa alla kan bli användbart för mig om jag går in i en väldigt aktiv tråd som dragit iväg mer än en sida sen jag sist läste.
Tycker jag är kanon, jag kommer alltid i slutet av långa trådar direkt.
Men visa alla kan bli användbart för mig om jag går in i en väldigt aktiv tråd som dragit iväg mer än en sida sen jag sist läste.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad visar konstruktionsritningen - krypgrund eller källarutrymme?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Torktumlare stannar efter 15 sek och visar varningssymbol för vattenbehållare
Vitvaror -
Husqvarna frys QT 3069 W, alla lampor lyser och visar -29C
Vitvaror -
Ikea enastående diskmaskin visar i60 felmeddelande. Beställa rätt relä
Vitvaror -
Det finns inga snygga entretrappor för vår 70-tals villa (snälla motbevisa mig)
Trädgård allmänt