Jag ska installera två tvättmaskiner. Rören kommer att kopplas till en ikeablandare samt tvättmaskinerna. Idag har jag en ballofix till tm, som jag aldrig stänger. En tappventil (eller två) skulle jag gömma i ett skåp och jag är inte den som stänger av vattnet överhuvudtaget. Sannolikheten att jag stänger efter varje tvättt är liten, om jag inte placerar dem väldigt tillgängligt. Den dagen jag får en läcka kommer jag att lära mig.
Tvättstugan är i källaren och jag har två golvbrunnar inom räckhåll.