Jag har bytt källardörr och för att få in en dörr med standardmått så togs lite puts bort. Sen sattes plåt runt dörren mot putsen.
Jag tycker det ser bra ut förutom de övre hörnen. Är det okej eller vad tycker ni?
Jag tycker det ser bra ut förutom de övre hörnen. Är det okej eller vad tycker ni?
SC Aero skrev:
Bilden saknas jagkw
Jag dubbelpostade och försökte ta bort ena tråden 😬G gurrkan skrev:
Hörnen ja .... Det stör mina ögon men jag är yrkesskadad och bollar det tillbaka, Vad du tycker är viktigast. Är du inte nöjd så prata med den som gjort det dvs Snickaren som gjort plåtarbetet antagligen.. .........
Har du gjort det själv för första gången är det stor eloge. Endast genom att genomföra når man framgång! Dessutom källardörr
....som när målaren monterade vvberedaren inuti elcentralen varpå muraren fick duscha kallt innan rörmokaren bytte fasskena med telefonsupport av den enda som var på rätt plats.
Elektrikern spelade golf.
Har du gjort det själv för första gången är det stor eloge. Endast genom att genomföra når man framgång! Dessutom källardörr
....som när målaren monterade vvberedaren inuti elcentralen varpå muraren fick duscha kallt innan rörmokaren bytte fasskena med telefonsupport av den enda som var på rätt plats.
Elektrikern spelade golf.
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara