Jag har bytt källardörr och för att få in en dörr med standardmått så togs lite puts bort. Sen sattes plåt runt dörren mot putsen.

Jag tycker det ser bra ut förutom de övre hörnen. Är det okej eller vad tycker ni?

• Närbild av källardörr med vit plåt mot mörk puts. Puts runt dörrens övre hörn är avlägsnad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av en källardörr monterad i en cementvägg. Putsen runt dörrens övre hörn har delvis tagits bort för att anpassas till dörrens standardmått.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bilden saknas 😱

SC Aero SC Aero skrev:
Bilden saknas jagkw
G gurrkan skrev:
Jag har bytt källardörr och för att få in en dörr med standardmått så togs lite puts bort. Sen sattes plåt runt dörren mot putsen.

Jag tycker det ser bra ut förutom de övre hörnen. Är det okej eller vad tycker ni?
Jag dubbelpostade och försökte ta bort ena tråden 😬

Utseendet är det inga fel på.Hörnen är det bara du som lägger märke till.

P
Hörnen ja .... Det stör mina ögon men jag är yrkesskadad och bollar det tillbaka, Vad du tycker är viktigast. Är du inte nöjd så prata med den som gjort det dvs Snickaren som gjort plåtarbetet antagligen.. .........
Har du gjort det själv för första gången är det stor eloge. Endast genom att genomföra når man framgång! Dessutom källardörr

....som när målaren monterade vvberedaren inuti elcentralen varpå muraren fick duscha kallt innan rörmokaren bytte fasskena med telefonsupport av den enda som var på rätt plats.
Elektrikern spelade golf.

Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.