hej
Har fått offert för köksrenovering samt byta tak och golv enligt följande. Undrar om den är rimlig ?
Kök, 13 skåp, kyl/frys, DM, ugn och inbyggd mikro. Avmontera den gamla och sätta upp den nys inkl El och vatten 55000 före rot.
Tak, byta kökstaket plus hall från paneler till gips skivor eldragning för spottar o sånt 30000 före rot.
Byta parkett inkl lister och sånt 55 kvadrat 25000 före rot.
Jag brukar annars renovera själv men nu har jag problem med njurar därför har jag ingen aning om vad det kan kosta.
Feedback, tack
Har fått offert för köksrenovering samt byta tak och golv enligt följande. Undrar om den är rimlig ?
Kök, 13 skåp, kyl/frys, DM, ugn och inbyggd mikro. Avmontera den gamla och sätta upp den nys inkl El och vatten 55000 före rot.
Tak, byta kökstaket plus hall från paneler till gips skivor eldragning för spottar o sånt 30000 före rot.
Byta parkett inkl lister och sånt 55 kvadrat 25000 före rot.
Jag brukar annars renovera själv men nu har jag problem med njurar därför har jag ingen aning om vad det kan kosta.
Feedback, tack
Inga inredningar ingår:Jonatan79 skrev:
Bilder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det låter saftigt.
Elen i köket borde gå på något runt 8-16 timmar, beroende på omfattning och hur mycket som måste flyttas, och om nya grupper behöver dras fram.
Ja är det nästan inga förändringar alls kan det ju naturligtvis bli ännu mindre, men för det mesta passar man ju på att ändra lite och lägga till lite.
Sådär har du väl en 4-9 tusen i arbetskostnad.
Sen ska alltså köksbyggaren ha 2 veckor heltid för resten då? hmmm.
Elen i köket borde gå på något runt 8-16 timmar, beroende på omfattning och hur mycket som måste flyttas, och om nya grupper behöver dras fram.
Ja är det nästan inga förändringar alls kan det ju naturligtvis bli ännu mindre, men för det mesta passar man ju på att ändra lite och lägga till lite.
Hej på dig, MickeMikael_L skrev:
Det låter saftigt.
Planlösningem för kök kommer art vara ungeför samma. Det ät bara en inbyggd mikro som tillkommer.
Inga spottar på kökstaket ska jag ha. Det blir en del spottar infällda ovanför skåpen.
Lediga grupper finns gott om i köket som inte används.
Klicka här för att svara