Jag skaffade RotoZip- bits till min Bosch GOP och en Dremel frästillsats som passade rakt på GOP:en. Köpte tillbehören i USA. Det fungerar jättebra när man monterar gips, men är i stort sett värdelös till annat än gips. När man monterar gips sätter man bara plattan över dörr- och fönsteröppningar och skär bort överskottet med öppningen som styrande kant. Hur smidigt som helst och det går fort och blir oväntat lite luftburet damm. Så om man har mycket gips att montera är det en bra lösning. Till att skära annat än gips är det en dålig lösning.