Håller på att sanera krypgrunden från elak lukt och hade hoppats på att blindbotten + luktsmittad isolering hade räckt att byta. Nu idag kom jag dock fram till under köket och tyckte det såg väldigt suspekt ut på råsponten ovanför tätskiktet, så jag slet bort det och då såg det ut såhär. Jag har inte sett mögel på hus tidigare, men detta är väl svartmögel?
Dessutom hittade jag lite trevligt grönfärgat virke dessutom på ett par ställen, vilket jag tolkar som tryckimpregnerat. Verkar som om jag har renovering o bita i under vintern...
