Är detta en ok installation? Jag skulle demontera bort en spegelbelysning med lysrör då de inte går att köpa längre. Så här såg det ut bakom min fastskruvade spegel. Borde det inte vara en dosa där detta kopplas? Får enkeltrådarna ligga fritt? Vita gick till armaturen.