Hej!
Normalt brukar det vara lugnt på musfronten fram till september/oktober, men den här sommaren har jag redan fångat sex stycken – och just nu spelar nummer sju huvudrollen i min Tapo-kamera.
Om ingen annan har haft mer problem än vanligt, kanske jag har fått en öppning någonstans som jag behöver leta efter.
Normalt brukar det vara lugnt på musfronten fram till september/oktober, men den här sommaren har jag redan fångat sex stycken – och just nu spelar nummer sju huvudrollen i min Tapo-kamera.
Om ingen annan har haft mer problem än vanligt, kanske jag har fått en öppning någonstans som jag behöver leta efter.
Allvetare
· The Great North
· 1 154 inlägg
Vitbukade skogsmöss brukar inte leva rövare på sommaren. Kan det vara husmöss?
Dem var vita på undersidan.Manganbangan skrev:
eabirdie skrev:
Hej!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan du se vad det är? Den fastnade imorse, både i fällan och på film.
Allvetare
· The Great North
· 1 154 inlägg
Svårt att se på den bilden men som jag skriver till svar till alla som har problem med skadedjur. Ring det skadedjursbolaget som ditt försäkringsbolag redan har betalat för att hjälpa dig. Gratis! 😉eabirdie skrev:
Klicka här för att svara