تيDet här meddelandet visas hela tiden, och jag behöver råd. Är detta ett allvarligt problem som kräver att jag kontaktar en tekniker för att lösa det? Tack alla för er hjälp; jag behöver höra era åsikter.

• Display med texten "Driftinfo: Hög värmepump" på en elektronisk panel med grön belysning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är det för pump (fabrikat & modell)?

Bästa svaret

Kan vara helt normalt vid varmvattenberedning, eller så är det något som inte fungerar som det ska.
Omöjligt att svara på då du inte ger fler detaljer.

D Dilato skrev:
ما نوع المضخة (الشركة المصنعة والطراز)؟
Ctc eco 2009

useless useless skrev:
قد يكون هذا أمراً طبيعياً تماماً عند تحضير الماء الساخن، أو قد يكون هناك خلل ما.
من المستحيل الإجابة لأنك لم تقدم المزيد من التفاصيل.
أIbland visas det här meddelandet, men inget rött varningsmeddelande visas.

MS.89 MS.89 skrev:
أIbland visas det här meddelandet, men inget rött varningsmeddelande visas.
Det är nog din browser som bråkar och håller inte koll på vilken språk som används - det ser man redan i din första inlägg på första bokstaven i stycket där - sedan går den där jäkla autoöversättningen in och på ett sätt jag inte alls gillar och ibland ser man inte förrän ett antal rader ner att något inte stämmer och då har den förstås översatt från tex. engelsk grundtext.

X xxargs skrev:
ربما يكون متصفحك هو الذي يسبب المشكلة ولا يتتبع اللغة المستخدمة - يمكنك أن ترى ذلك بالفعل في منشورك الأول في الحرف الأول من الفقرة هناك - ثم تبدأ الترجمة التلقائية اللعينة بالعمل بطريقة لا تعجبني على الإطلاق، وأحيانًا لا ترى إلا بعد بضعة أسطر أن هناك خطأ ما، وعندها يكون النص قد تُرجم بالطبع من النص الإنجليزي الأصلي، على سبيل المثال.
Tack för att du är en förebild i ditt svar vilket speglar din goda uppväxt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.