Jag trodde 60 cm var standarddjup för bänkskivor och skåp. Varför har då ingen av de stora vitvarumärkena (Siemens, Bosch, Elektrolux, Miele) kylskåp med det djupet? Är tanken att dörren ska sticka ut framför skåpsraden? Bosch vinkyl har också ökat från 60 till 65 cm i den nyare versionen. Om jag väljer att behålla den gamla kylen när jag gör om köket kommer jag då att kunna hitta en 60cm djup kyl om några år när den måste bytas ut. Eller kommer det då bara att finna 70 cm skåp som side-by-side-varianterna. Vad är trenden?