831 läst ·
4 svar
831 läst
4 svar
Äntligen vår
Satan i gatan vad det laddar ,om detta forstätter är det snart dags att värma poolen med överskottsenergi.
Riktigt glatt överraskad, fick ut 70-75 grader ur fångarna under ca 4,5h den 28/2 och därefter har det legat kring samma fram till idag då det pep iväg över 80 grader under ett par timmar.
Kul att vara på sitt första år som solfångare.
Kul att vara på sitt första år som solfångare.
Låter verkligen kul. Vad har du för prylar?
Klicka här för att svara