Satan i gatan vad det laddar ,om detta forstätter är det snart dags att värma poolen med överskottsenergi.:D
 
Vad laddar du med? :) el, sol,vind eller dynamit?
 
Skulle gissa sol...
 
Riktigt glatt överraskad, fick ut 70-75 grader ur fångarna under ca 4,5h den 28/2 och därefter har det legat kring samma fram till idag då det pep iväg över 80 grader under ett par timmar.

Kul att vara på sitt första år som solfångare. :)
 
Låter verkligen kul. Vad har du för prylar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.