N Nix #31 Medlem · 1 053 inlägg 13 apr 2004 22:22 Nix Medlem 1 053 inlägg 13 apr 2004 22:22 #31 Jag håller med Mathias!!! Sluta uppmuntra sån't där. Det gör ju byggvaruhusen konkursmässiga!!! Prata om tuffa killar med häftiga sågar istället
Jag håller med Mathias!!! Sluta uppmuntra sån't där. Det gör ju byggvaruhusen konkursmässiga!!! Prata om tuffa killar med häftiga sågar istället
KarlXII #32 Medlem · 3 348 inlägg 13 apr 2004 22:41 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 13 apr 2004 22:41 #32 Jaja, men då ska det vara HÄFTIGA sågar, inte Mathias flicksåg. Spana in denna istället:
Immobil #33 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 13 apr 2004 23:35 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 13 apr 2004 23:35 #33 MathiasS skrev: Ok, nu tycker jag vi kommit från ämnet - det är ju min nya såg vi skall dregla över..... Vi väntar fortfarande på bilden, när du ligger på magen och sågar..... ;D
MathiasS skrev: Ok, nu tycker jag vi kommit från ämnet - det är ju min nya såg vi skall dregla över..... Vi väntar fortfarande på bilden, när du ligger på magen och sågar..... ;D
MathiasS #34 Medlem · Stockholm · 37 395 inlägg 14 apr 2004 07:03 MathiasS Medlem Stockholm 37 395 inlägg 14 apr 2004 07:03 #34 KarlXII skrev: Jaja, men då ska det vara HÄFTIGA sågar, inte Mathias flicksåg. Spana in denna istället: [bild] Ärligt talat, jag ser faktiskt ingen skillnad på sågarna: Och den där vita sågen verkar inte ha någon dammpåse heller. Skrutt.... 8) 8)
KarlXII skrev: Jaja, men då ska det vara HÄFTIGA sågar, inte Mathias flicksåg. Spana in denna istället: [bild] Ärligt talat, jag ser faktiskt ingen skillnad på sågarna: Och den där vita sågen verkar inte ha någon dammpåse heller. Skrutt.... 8) 8)
E Eldaren #35 Medlem · Stockholm · 81 inlägg 14 apr 2004 22:56 Eldaren Medlem Stockholm 81 inlägg 14 apr 2004 22:56 #35 "Och den där vita sågen verkar inte ha någon dammpåse heller. Skrutt.... " den här strängen blir bara bättre och bättre...... men jag saknar lite tvåtakt....faktiskt
"Och den där vita sågen verkar inte ha någon dammpåse heller. Skrutt.... " den här strängen blir bara bättre och bättre...... men jag saknar lite tvåtakt....faktiskt
KarlXII #36 Medlem · 3 348 inlägg 14 apr 2004 23:28 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 14 apr 2004 23:28 #36 Precis...och "skrutt" låter ju också oerhört manligt förresten. :
P patrik_t #37 Medlem · 59 inlägg 14 apr 2004 23:31 patrik_t Medlem 59 inlägg 14 apr 2004 23:31 #37 Om man gillar motorsågar men tycker dom i butiken är lite för små kanske den här vore nåt http://www.wagenius.org/vid/ultimatechainsaw.mpeg ;D ;D ;D
Om man gillar motorsågar men tycker dom i butiken är lite för små kanske den här vore nåt http://www.wagenius.org/vid/ultimatechainsaw.mpeg ;D ;D ;D
KarlXII #38 Medlem · 3 348 inlägg 14 apr 2004 23:58 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 14 apr 2004 23:58 #38 Now we're talkin' !! ;D
S sveno #39 Medlem · 898 inlägg 15 apr 2004 14:42 sveno Medlem 898 inlägg 15 apr 2004 14:42 #39 ;D Hohohoooo! Ögona tåras! ;D Tuffa grabbar. Jeddrar vad fort de kapade sin ved! Vilka idéer om vedkap som dyker upp. Jag har en Micra som ska skrotas snart, fast motorn går kanonbra...
;D Hohohoooo! Ögona tåras! ;D Tuffa grabbar. Jeddrar vad fort de kapade sin ved! Vilka idéer om vedkap som dyker upp. Jag har en Micra som ska skrotas snart, fast motorn går kanonbra...
D David #40 Medlem · 1 854 inlägg 15 apr 2004 15:48 David Medlem 1 854 inlägg 15 apr 2004 15:48 #40 Jag tror att två macho-amerikanare ingår i byggsatsen. mvh David
F frasse #41 Medlem · 878 inlägg 15 apr 2004 15:57 frasse Medlem 878 inlägg 15 apr 2004 15:57 #41 Plötsligt känns Partner 351 som en ganska onödig produkt ;D ;D ;D
MathiasS #42 Medlem · Stockholm · 37 395 inlägg 15 apr 2004 16:13 MathiasS Medlem Stockholm 37 395 inlägg 15 apr 2004 16:13 #42 ...jag såg ingen dammpåse på dom där sågarna heller....SKRÄP!
S sveno #43 Medlem · 898 inlägg 15 apr 2004 16:21 sveno Medlem 898 inlägg 15 apr 2004 16:21 #43 Hette det inte "skrutt"? För övrigt så är dammpåsar bara i vägen. Man har väl en kvinna som dammsuger efter en. *hukar och gömmer mig bakom motorsågen* 8)
Hette det inte "skrutt"? För övrigt så är dammpåsar bara i vägen. Man har väl en kvinna som dammsuger efter en. *hukar och gömmer mig bakom motorsågen* 8)
A andsah #44 Medlem · 42 inlägg 15 apr 2004 16:38 andsah Medlem 42 inlägg 15 apr 2004 16:38 #44 med den komentaren blir du inte långvarig här..
D David #45 Medlem · 1 854 inlägg 15 apr 2004 16:58 David Medlem 1 854 inlägg 15 apr 2004 16:58 #45 sveno skrev: Hette det inte "skrutt"? Man har väl en kvinna som dammsuger efter en. *hukar och gömmer mig bakom motorsågen* 8) Min kvinna städar, lagar mat OCH bygger hus. Jämlikhet är kanske inte så dumt när den är på mina villkor. mvh David
sveno skrev: Hette det inte "skrutt"? Man har väl en kvinna som dammsuger efter en. *hukar och gömmer mig bakom motorsågen* 8) Min kvinna städar, lagar mat OCH bygger hus. Jämlikhet är kanske inte så dumt när den är på mina villkor. mvh David