Jag håller med Mathias!!!
Sluta uppmuntra sån't där. Det gör ju byggvaruhusen konkursmässiga!!!

Prata om tuffa killar med häftiga sågar istället
;)
 
Jaja, men då ska det vara HÄFTIGA sågar, inte Mathias flicksåg. ;)
Spana in denna istället:
delta%20400%20double%20mitre%20saw1.jpg
 
MathiasS skrev:
Ok, nu tycker jag vi kommit från ämnet - det är ju min nya såg vi skall dregla över.....
Vi väntar fortfarande på bilden, när du ligger på magen och sågar..... ;D
 
KarlXII skrev:
Jaja, men då ska det vara HÄFTIGA sågar, inte Mathias flicksåg. ;)
Spana in denna istället:
[bild]
Ärligt talat, jag ser faktiskt ingen skillnad på sågarna:

fettosagen.jpg


Och den där vita sågen verkar inte ha någon dammpåse heller. Skrutt....

8) 8)
 
"Och den där vita sågen verkar inte ha någon dammpåse heller. Skrutt.... "


den här strängen blir bara bättre och bättre...... :D

men jag saknar lite tvåtakt....faktiskt


 
Precis...och "skrutt" låter ju också oerhört manligt förresten. ::)
 
Now we're talkin' !! ;D
 
;D Hohohoooo! Ögona tåras! ;D

Tuffa grabbar. Jeddrar vad fort de kapade sin ved!

Vilka idéer om vedkap som dyker upp. Jag har en Micra som ska skrotas snart, fast motorn går kanonbra...
 
Jag tror att två macho-amerikanare ingår i byggsatsen. ;)

mvh
David
 
Plötsligt känns Partner 351 som en ganska onödig produkt ;D ;D ;D
 
...jag såg ingen dammpåse på dom där sågarna heller....SKRÄP!
 
Hette det inte "skrutt"?

För övrigt så är dammpåsar bara i vägen. Man har väl en kvinna som dammsuger efter en. *hukar och gömmer mig bakom motorsågen* 8)
 
med den komentaren blir du inte långvarig här.. ;)
 
sveno skrev:
Hette det inte "skrutt"?

Man har väl en kvinna som dammsuger efter en. *hukar och gömmer mig bakom motorsågen* 8)
Min kvinna städar, lagar mat OCH bygger hus. Jämlikhet är kanske inte så dumt när den är på mina villkor. ;)

mvh
David
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.