Hej!
Jag är egen företagare och har givetvis ansvarsförsäkring men ibland tar jag in ett annat bolag för diverse jobb tex. Trädfällning.
Jag fakturerar kunden. Och han fakturerar sedan mig. Vad gäller om tex han orsakar en olycka. Är det han som får stå för det eller är det jag?
Någon som kan dessa regler?