Hej,
Jag har problem att ansluta toaletten i källaren nu efter att jag har rivit golvet. Golvet byggde ca 5cm och nu går röret från toaletten ner för mycket i avloppet så det tar i böjen. Vill helst inte bila upp och byta avloppet eller höja golvet. Jag har funderat på att kapa toalettröret några cm men vet inte om det går. Är det någon som har bättre tips på hur jag kan lösa detta ?
Mvh Philip
Jag har problem att ansluta toaletten i källaren nu efter att jag har rivit golvet. Golvet byggde ca 5cm och nu går röret från toaletten ner för mycket i avloppet så det tar i böjen. Vill helst inte bila upp och byta avloppet eller höja golvet. Jag har funderat på att kapa toalettröret några cm men vet inte om det går. Är det någon som har bättre tips på hur jag kan lösa detta ?
Mvh Philip
Klicka här för att svara

