Du skall inte padda jorden, isf får du ta av 20 cm matjord som du lägger på efter så att gräset kan växa. Någotsånär jämnt skall det vara, men mindre grästorvor gör inget, det borde räcka med att jämna till med en kratta, däremot så kommer marken nog att sätta sig ändå under vintern, det ser du i vår hur det ser ut, då kan du behöva lägga på mera jord och ev strö i nytt gräsfrö.