Hej!
Vi har börjat sprida ut matjord på vår blivande gräsmatta, uppskattningsvis 800 kvm.
Mina funderingar i nästa steg vad gäller gödsling, sådd och vältning: min make föreslår att vi kör både sådd och vält med en fyrhjuling för att blanda runt gödsel och frö, men är det smart? Riskerar vi inte att packa ner jorden?
Jag såg att det finns mindre handstyrda fröspridare. Finns det handdriven vält också? Vad är smartast att använda?
Hur har ni andra gjort när ni anlade gräsmatta, steg för steg?