G General_Failure #1 Medlem · 2 145 inlägg 15 nov 2002 12:45 General_Failure Medlem 2 145 inlägg 15 nov 2002 12:45 #1 Är säljaren anställd av Animonhus så är det kanske lättare att få dem att rätta till misstaget. Om inte så kan Animonhus hävda att de levererat det som är beställt. Har ni skrivit i kontraktet att ert hus skulle se ut som visningshuset?
Är säljaren anställd av Animonhus så är det kanske lättare att få dem att rätta till misstaget. Om inte så kan Animonhus hävda att de levererat det som är beställt. Har ni skrivit i kontraktet att ert hus skulle se ut som visningshuset?
C cattis #2 Medlem · 867 inlägg 17 nov 2002 12:09 cattis Medlem 867 inlägg 17 nov 2002 12:09 #2 Carina, bli medlem här så du får en brevlåda!! /cattis