Erfarenheter någon?

Rykten?
 
Är det verkligen ingen här som byggt/funderat på att bygga ett Animonhus och som kan dela med sig av sina tankar och funderingar?

 
Vi har begärt offert på fritidshus Torpet ca 3 månader sen. Trots flera påstötningar har vi inte fått offert ännu. Försäljaren på Husexpo i Stocholm verkar inte vara intresserad eller vad det nu kan bero på...
 
Tack för ditt svar Mumintrollet.

Har själv varit i kontakt med Animonhus på västkusten eftersom jag bor där. Fick ett mycket gott intryck av dem både vad gäller kvalitet och servcegrad, däremot "känns" det som om de är ganska dyra. Har själv tittat på deras "Marstrand" med vissa modifieringar.

Ser fram emot fler inlägg!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.