1 254 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Animonhus
Vi har begärt offert på fritidshus Torpet ca 3 månader sen. Trots flera påstötningar har vi inte fått offert ännu. Försäljaren på Husexpo i Stocholm verkar inte vara intresserad eller vad det nu kan bero på...
Tack för ditt svar Mumintrollet.
Har själv varit i kontakt med Animonhus på västkusten eftersom jag bor där. Fick ett mycket gott intryck av dem både vad gäller kvalitet och servcegrad, däremot "känns" det som om de är ganska dyra. Har själv tittat på deras "Marstrand" med vissa modifieringar.
Ser fram emot fler inlägg!
Har själv varit i kontakt med Animonhus på västkusten eftersom jag bor där. Fick ett mycket gott intryck av dem både vad gäller kvalitet och servcegrad, däremot "känns" det som om de är ganska dyra. Har själv tittat på deras "Marstrand" med vissa modifieringar.
Ser fram emot fler inlägg!
Klicka här för att svara