Har alltså loft bjälkarna vilandes på hammarbandet, och undrar hur jag ska göra med ångspärren. är det okej att snitta plasten där bjälkarna går genom och sedan tejpa runt bjälken för att få det tätt? sett nån bild där dem hade gjort så.
Kollade även på Träguiden och där hade man satt plasten upp efter väggen och sedan under och bakom bjälken, men det kändes krångligt att börja få dit den i efterhand då jag redan har satt upp loftet.
nr 9 är plasten