1 639 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Anebyhus - referenser
;D Hej,
Har kikat lite på Anebyhus hemsida och hittat två mycket trevliga hus, 909 och 913, enplans hus med vinklar i två storlekar och mycket tilltalande planlösning. Finns det någon som har erfarenhet av Anebyhus och kanske även vet i vilken prisklass de ligger i?
Mvh
Har kikat lite på Anebyhus hemsida och hittat två mycket trevliga hus, 909 och 913, enplans hus med vinklar i två storlekar och mycket tilltalande planlösning. Finns det någon som har erfarenhet av Anebyhus och kanske även vet i vilken prisklass de ligger i?
Mvh
913 har vi fått ett pris på byggsatsen på 1139000.
På http://www.ribb.nu/husbygget.htm finns det ett par som byggt ett 913, fast utan garagedelen.
På http://www.ribb.nu/husbygget.htm finns det ett par som byggt ett 913, fast utan garagedelen.
Kolla även tråden http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb...are;action=display;num=1036174198;start=10#10 så finns det mer info
Jag skall bygga ett 913 hus i sommar, håller på att planera för det nu. Jag fick samma pris som Mr.Beach ovan för huset i orginalversion, men jag ändrar en hel del samt förlänger huset 1.2m, så i slutändan vet jag inte rikting var det hamnar. Kollade också på 909 innan vi bestämde oss för 913.
Hej, jag fick en första produktionskostnads-kalkyl på 2.159 970 Kr, nyckelfärdigt med allt, men den innehåller också värdet på min tomt med VA avgift, el etc för 285 000.
Men jag kommer att bygga detta hus för ca. 1.5-1.6 MKr plus tomten (som jag redan äger) med en massa eget arbete, samt jag har också alla vitvaror, badkar, dush etc. så detta väljer jag bort i huspaketet.
Men jag kommer att bygga detta hus för ca. 1.5-1.6 MKr plus tomten (som jag redan äger) med en massa eget arbete, samt jag har också alla vitvaror, badkar, dush etc. så detta väljer jag bort i huspaketet.
Klicka här för att svara