Hej alla!
Jag tröttnade på att inte hitta supersimpel app för att visa timpriserna på el som passade mina behov. Så jag byggde en själv.
Saker jag inte gillat i de appar jag redan testat:
* Annonser
* Tracking
* Microtransaktioner
* Otydliga grafer (sjunker priset kl 10 eller kl 11?)
* Man behöver byta vy för att kolla morgondagens priser.
Men eftersom Google Play tvingar en att göra ett test med minst 12 användare under 14 dagar innan man får lansera den till allmänheten så behöver jag nu lite testare.
Bifogar några bilder.
Om man vill vara med och testa så tar jag jättetacksamt emot er email som ni har reggad på ert Google-konto. Antingen i tråden eller som DM.
Ps: Jag förstår att många av er redan hittat appar som ni är jättenöjda med, och då ska ni fortsätta använda dem!
Men skulle vilja hålla de diskussionerna utanför den här tråden.
Trevlig midsommar allihopa! <3
Jag tröttnade på att inte hitta supersimpel app för att visa timpriserna på el som passade mina behov. Så jag byggde en själv.
Saker jag inte gillat i de appar jag redan testat:
* Annonser
* Tracking
* Microtransaktioner
* Otydliga grafer (sjunker priset kl 10 eller kl 11?)
* Man behöver byta vy för att kolla morgondagens priser.
Men eftersom Google Play tvingar en att göra ett test med minst 12 användare under 14 dagar innan man får lansera den till allmänheten så behöver jag nu lite testare.
Bifogar några bilder.
Om man vill vara med och testa så tar jag jättetacksamt emot er email som ni har reggad på ert Google-konto. Antingen i tråden eller som DM.
Ps: Jag förstår att många av er redan hittat appar som ni är jättenöjda med, och då ska ni fortsätta använda dem!
Trevlig midsommar allihopa! <3
En liten bugg (eller handhavande?). När jag växlar tillbaka till en öppen app vill den inte uppdatera markeringen för tiden. Finns (vad jag vet) inget sätt att ladda om?
Tiden var 17:23 på skärmklippet ovan.
Annars är appen enkel o funktionell.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tiden var 17:23 på skärmklippet ovan.
Annars är appen enkel o funktionell.
Good find!S spendera skrev:
Hjälper det under tiden att gå till inställningar och sedan tillbaka?
Liten visuell grej men som du ser på min screenshot och även tidigare i tråden så syns inte hela texten för Priser och Inställningar.
Jag kör Samsung Galaxy S23.
Jag kör Samsung Galaxy S23.
Nu finns det ny version ute med fixar för statusbar, tabbar och bättre läsbarhet på inställningssidan i dark mode 🎉Dede77 skrev:
Tack för hjälpen ni som varit med och testat! Jag har släppt 5-6 nya versioner under tiden med mindre ändringar och buggfixar efter feedback från er 👏🏼. Jag har nu haft "minst tolv testare under 14 dagar" och har kunnat ansöka om att göra appen tillgänglig för allmännheten. Hoppas det går vägen!