Det är inte riktigt aktuellt ännu men jag har börjat fundera över en framtida badrumsrenovering. Vi har två badrum och detta är det lite större och det upplevs som rätt rymligt med mycket outnyttjad yta. Det jag funderar på är om man, vid en renovering, bara skall byta ytskikt eller om man faktiskt skall fundera över planlösningen och ändra på något? Duschen är rätt bra där den är tycker jag men kanske att man skulle kunna sätta in ett badkar längst in eller är det någon annan som har någon idé? Det är fönster längs hela långsidan (sitter rätt högt upp) så man är lite begränsad om man vill dela av (tänkte att man kanske annars hade kunnat sätta in en ångbastu längst in om man väljer bort badkar men det skulle nog bli lite väl litet). På ritningenen är det två separata handfat men i verkligheten är det en större kommod med två handfat och det är alltså inte fullt lika mycket "tom yta" vid sidan av handfaten. Någon som har någon tanke vad gäller planlösningen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder