1 597 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Ändhylsa eller ej?
Om man ska bygla en RK 6:a mellan 2 dvärgbrytare, för att det ska bli optimal
kontakt - ska det då användas ändhylsa eller ej? Det är 2 stycken Hager c10 automater med Quick Connect. Enligt tillverkarens anvisning sitter det hissklämmor på inkommande
kontakt - ska det då användas ändhylsa eller ej? Det är 2 stycken Hager c10 automater med Quick Connect. Enligt tillverkarens anvisning sitter det hissklämmor på inkommande
Utan hylsa men med lite nogranhet och fingerkänslaF Fredrik K80 skrev:
Låter rimligt som du skriver med bättre kontaktyta. Med t.ex wago 222/221 är det ju solklart att ändhylsan ska bort men sannolikt samma tanke här isftommib skrev:
Klicka här för att svara
