Behöver klippa ett antal spik i takfoten som är 25m lång inför skrapning och målning
Vore bra om man kan klippa av spiken precis jämns med brädan så man inte blir störd av den vid skrapning.

Gärna med utväxling
Gärna billig och bra men där är det nog svårare skulle jag tro?

Jag har hittills inte hittat någon tång som biter av så nära och så jämt att det inte behövs lite filning efteråt. Det kanske finns men jag har inte hittat någon.
Jag körde med multiverktyg med metallblad på när jag hade liknande uppgift med många spikar som skulle bort. Gick snabbt och kom så pass nära att det bara var i undantagsfall jag behövde fila lite på spiken efteråt.
Låter förskräckligt högt men går snabbt och blir bra.

• Gilla
Cider och 1 till
  • Laddar…
Bart Bart skrev:
Jag har hittills inte hittat någon tång som biter av så nära och så jämt att det inte behövs lite filning efteråt. Det kanske finns men jag har inte hittat någon.
Jag körde med multiverktyg med metallblad på när jag hade liknande uppgift med många spikar som skulle bort. Gick snabbt och kom så pass nära att det bara var i undantagsfall jag behövde fila lite på spiken efteråt.
Låter förskräckligt högt men går snabbt och blir bra.
Ja den här jag inte ens tänkt på
Antar att det blir samma pengar ungefär, blad eller en riktig avbitare

nino nino skrev:
Ja den här jag inte ens tänkt på
Antar att det blir samma pengar ungefär, blad eller en riktig avbitare
Jag hade en låda jag fick med maskinen med lite blandade blad. Där fans ett metallblad som fungerade utmärkt. Det bästa är att spikarna är så mjuka så bladet var som nytt efter 50 spikar.

P
Brukar annars gå att vicka av spiken,brottet blir i träet,mycket vickande på 25 meter kanske iof :)

• Haha
nino
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.