Beställde lite grejer från Amazon.es (spanska) som ses i inlägget här nedan:
https://www.byggahus.se/forum/threa...aerdering-av-cmt7e.270581/page-2#post-2410998 samt en 400x600 vinkelhake, ingen märkvärdig, kostade €7 - men jag tänkte den kunde vara bättre än att vara utan en vinkelhake modell större.

De första grejerna kom i fredags, i 2 paket, vinkelhaken kom i måndags.. fast när jag kom hem insåg jag att kartongen var tom, en tejp på ena kortsidan var trasig och förmodligen har den halkat ur där och försvunnit nånstans längs vägen.
Först tänkte jag strunt samma, men när jag kikade lite hittade jag en kontaktfunktion på engelska och skickade iväg ett mail där jag beskrev problemet. Fick svar inom 5min där man beklagade och ursäktade och frågade om jag jag ville ha pengarna tillbaka, eller en ny vara.
Svarade att en ny vore trevligt om möjligt, såg mailsvaret efter nån timme där de skriver att de nu skickat en ny, och med expressfrakt (UPS) som kompensation.
Igårkväll lämnade paketet Amazon´s lager i Tyskland och vid 11 idag kom en UPS chaufför springande i snön över från granntomten med paketet i handen. (y)
DSC_0483.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Detta var min första Amazon beställning, men förmodligen inte min sista.
Även om det råkar bli fel, så verkar dom slå knut på sig själva för att lösa det till kundens fördel. :)

• Gilla
corre och 2 till
  • Laddar…
Boschmärket måste blivit avskrapat på den där.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.