Vare sig ut eller in. Har testat följa Guide 1 ut, AM ser sig omkring lite men börjar sen klippa vid laddstationen. På väg hem känner den inte av Guide 1 överhuvudtaget. Guide 2 funkar som den ska. Har jag ett brott på Guide 1? Gäller AM 230, årsmodell 2008.
 
Testa att byta plats på guide 1 o 2. Följer den inte då är det kabeln, följer den så är det kortet i stationen.

Kan även sätta guide 1 som A1, börjar det blinka i stationen då är det kabelbrott.
 
Nonkan skrev:
Testa att byta plats på guide 1 o 2. Följer den inte då är det kabeln, följer den så är det kortet i stationen.

Kan även sätta guide 1 som A1, börjar det blinka i stationen då är det kabelbrott.
Tackar! Ta mig tusan, den verkar ha gått av precis där den rundar mitt Åkerö. Hur sjutton det nu har gått till. Kan mullvadar knipsa av en sån här tråd?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.