947 läst ·
9 svar
947 läst
9 svar
Älvsbyhus-Uppsalatrakten?
Är det inte mer rättvist att vi som skrivit kontrakt i september -02 skall få bygga före er, som skrev i januari, vi har haft allting klart sen januari -03? Så vi frågade säljaren om varför ni skulle få bygga tidigare än oss.
Jag tror att ni skulle agera likadant om ni var i samma situation, eller? Meningen var inte att förstöra för någon.
Jag tror att ni skulle agera likadant om ni var i samma situation, eller? Meningen var inte att förstöra för någon.
Inte för att jag har med saken att göra, men kan man inte misstänka att leveranstiden skiljer mellan olika husmodeller, tillval osv, jag har ju svårt att tro att säljaren "förhalar" för att jävlas, det mesta här i världen som verkar orättvist brukar ha bra förklaringar 
Du behöver inte förklara dig.
Jag är nöjd med framflyttningen, eftersom att vi så gott som var lovade att bygga till sommaren.
Självklart blir man sur när man får höra att andra ska få bygga före ca: 7mån som har skrivit kontrakt 3-4 månader efter oss.
Jag ifrågasatte Älvsbyhus kösystem och inget annat!
>
Jag är nöjd med framflyttningen, eftersom att vi så gott som var lovade att bygga till sommaren.
Självklart blir man sur när man får höra att andra ska få bygga före ca: 7mån som har skrivit kontrakt 3-4 månader efter oss.
Jag ifrågasatte Älvsbyhus kösystem och inget annat!
>
Det handlade inte om 2 veckor, vi hade leveransen V.15 år 2004 och vad jag vet så är det 20 veckor alltså 5 månader från V.47 till V.15 2004 ??? ??? ??? ???
Jag talade inte om erat datum utan frågade bara hur deras kösystem fungerade och varför andra kan få leverans före oss som skrev kontrakt efter alltså inga datum :-/
Jag vet sen inte vad säljaren har sagt till dig.
Jag tror själv att du skulle reagera likadant.
Lycka till med bygget och jag hoppas att vi kan vara som vuxna människor och utbyta erfarenheter ändå.
Mvh Ninni
Jag talade inte om erat datum utan frågade bara hur deras kösystem fungerade och varför andra kan få leverans före oss som skrev kontrakt efter alltså inga datum :-/
Jag vet sen inte vad säljaren har sagt till dig.
Jag tror själv att du skulle reagera likadant.
Lycka till med bygget och jag hoppas att vi kan vara som vuxna människor och utbyta erfarenheter ändå.
Mvh Ninni
Klicka här för att svara