Hej, har kikat runt på forumet och sett lite tidigare frågor om måtten på Älvsbyhus kök. Dock har inget kunnat ge ett svar på om Ikea luckor skulle kunna tänkas passa på stommarna. Jag gissar att det kan krävas lite meck för att få det att funka. Men frågan är: Är det överhuvudtaget möjligt?
Finns det någon vänlig själ där ute som bor i ett Älvsbyhus och funderat på samma sak eller skulle kunna bistå med lite mått på de luckor ni har.