Är på gång att inhandla en fjäråskupan carisma. Blir dock rådvill angående materialval. Vad är igentligen alulook och hur skiljer sig det mot rostfritt? Är det någon som har erfarenhet av Fjäråskupan vore det också tacksamt med lite feedback.

/UoC

http://www.fjaraskupan.se/pages/select/carisma.html
 
Har en Fjäråskupan Arcad i alulook, frihängande över en köksö.
Man kan väl enklast säga att den är grå! Men på ett snyggt sätt  ;)

Det är väl lackad plåt, men den är neutral och passar bra i ett träkök (ek och björk)
 
Vi har deras Modul i alulook. Den är som andra skrivit lackad så det ser ut aom alu. Helt ok och lätt att sköta.
 
Ok, tack för svaren. Vi tog en rostfri då vi ville ha den blanka metallytan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.