Jag har precis fått mina nya glaspartier till min vinterbonade altan monterade. När snickarna var färdiga visade det sig att det saknas vindbroms på dubbeldörrarna och ett öppningsbart fönster. Snålt av leverantören, men framförallt dumt att de inte nämnt det så jag kunde köpt till det.
Hur gör jag nu? Vilka alternativ till lösningar finns nu i efterhand? Behöver ju kunna öppna för det är redan 38 grader varmt när solen skiner 🥵🔥.
Hur gör jag nu? Vilka alternativ till lösningar finns nu i efterhand? Behöver ju kunna öppna för det är redan 38 grader varmt när solen skiner 🥵🔥.
Klicka här för att svara
