Hemmakatten
Kanske något för gästtoan! Hög imponatorfaktor måste det ju onekligen ha, eller? ;)

handfat.png handfat2.png

Det är som sagt tänkt att vattnet skall rinna ner o följa handfatets utsida....

Är det månne meningen att vattnet sen ska rinna utanpå eller innanför träpelaren, men med tanke på golvbrunnen framför så far det nog lite överallt ;D ;)

//Christina.

*Edit* man får nog köpa några chica designgummistövlar och placera bredvid ;D

Coolt...Hur tvättar man ansiktet/håret i det? ;D

/ama

ama skrev:
Coolt...Hur tvättar man ansiktet/håret i det?  ;D
8) Man gnider det mot den släta fina stenytan. ;) Tilläggas bör, att man måste vara elitgymnast eller gummimänniska för att uppnå ett tillfredställande resultat! :D ;D

::) Ta nu bort den svarta plasten innan Du fotograferar den nästa gång! ;D

Vilket skit.
De var ju inte ens snygg.... ::)

Vilket handfat!

Det var kanonsnyggt! 8)

Ascool!!! :o

Finns det länk till tillverkare??
Såååå himla cooooolt!! ;)
Efter vad jag tänker mig så är det väl inte plast man ser utan"skåror" för att få vattnet att rinna utmed kanterna?

Tvätta håret i handfat??
Äh... då riskerar man ju att inte få toalocket i nacken!

/B

Hemmakatten
Själva handfatet är gjort i blankpolerad svart diabas, sen är det lönnträ o rostfritt stål.
Adressen är http://www.thomsandnilsson.com.
Där kan man också titta på ett annat handfat där man tippar handfatets vatten ner i en virvel av rostfritt stål o sedan ner på golvet.......Det är lugnande för själen påstår de.... ;D Och jo, handfaten går att köpa..

lugnande för själen....hur är det med plånboken? Något pris anyone?

Citat från siten:

"In a bathroom you may get water on the floor. Let that be ok."

Mmm. Vad är nästa steg? "In a kitchen you may get potato peel on the floor. Let that be ok.

Sista steget: In a toilet you may get pee on the floor. Let that be ok.

Fantastiskt smart egentligen. Man paketerar en värdelös produkt i ett snyggt fodral, kommer på en klämmig salespitch och söker skapa ett helt nytt koncept, sen kör man hårt.

Och att det funkar har ju redan bevisats av kommentarerna ovan. ;)

Det förpliktigar att vara "coooolast i stan", men det är det kanske värt........?? ;D ;D ;)

*Edit* Fast jag måste medge att det skulle vara rätt kul att prova tvätta hänerna det där tvättstället, fast helst i nån annans toa ;)

Hemmakatten
KarlXII skrev:
Fantastiskt smart egentligen. Man paketerar en värdelös produkt i ett snyggt fodral, kommer på en klämmig salespitch och söker skapa ett helt nytt koncept, sen kör man hårt.
Kalle lelle ;D, nu ska vi inte vara så avundsjuka på att nån annan redan hittat en gångbar idé.... ;D.

Och medge att det vore kul att se kompisarna, efter en öl eller två, vilja tvätta händerna efter ett toabesök - och möta detta handfat!! ;D Nästan ett IQ-test, eller... ;)

Det är ingen fara. Jag ritar redan på min tvåtons gölfria diabastoalettstol med hydrauliskt uppfällbar sittring i amerikansk valnöt.
Tanken är att fekalierna ska åka i en spiral runt stolen innan de försvinner ner i den öppna kloaken - det ger en oerhörd trygghet för sinnet att se sina slutprodukter finna sin sista hamn.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.