3 349 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Alternativt handfat!?
Sida 1 av 2
Är det månne meningen att vattnet sen ska rinna utanpå eller innanför träpelaren, men med tanke på golvbrunnen framför så far det nog lite överallt ;D 
//Christina.
*Edit* man får nog köpa några chica designgummistövlar och placera bredvid ;D
//Christina.
*Edit* man får nog köpa några chica designgummistövlar och placera bredvid ;D
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Vilket handfat!
Det var kanonsnyggt! 8)
Det var kanonsnyggt! 8)
Finns det länk till tillverkare??
Såååå himla cooooolt!!
Efter vad jag tänker mig så är det väl inte plast man ser utan"skåror" för att få vattnet att rinna utmed kanterna?
Tvätta håret i handfat??
Äh... då riskerar man ju att inte få toalocket i nacken!
/B
Såååå himla cooooolt!!
Efter vad jag tänker mig så är det väl inte plast man ser utan"skåror" för att få vattnet att rinna utmed kanterna?
Tvätta håret i handfat??
Äh... då riskerar man ju att inte få toalocket i nacken!
/B
Själva handfatet är gjort i blankpolerad svart diabas, sen är det lönnträ o rostfritt stål.
Adressen är http://www.thomsandnilsson.com.
Där kan man också titta på ett annat handfat där man tippar handfatets vatten ner i en virvel av rostfritt stål o sedan ner på golvet.......Det är lugnande för själen påstår de.... ;D Och jo, handfaten går att köpa..
Adressen är http://www.thomsandnilsson.com.
Där kan man också titta på ett annat handfat där man tippar handfatets vatten ner i en virvel av rostfritt stål o sedan ner på golvet.......Det är lugnande för själen påstår de.... ;D Och jo, handfaten går att köpa..
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
lugnande för själen....hur är det med plånboken? Något pris anyone?
Citat från siten:
"In a bathroom you may get water on the floor. Let that be ok."
Mmm. Vad är nästa steg? "In a kitchen you may get potato peel on the floor. Let that be ok.
Sista steget: In a toilet you may get pee on the floor. Let that be ok.
Fantastiskt smart egentligen. Man paketerar en värdelös produkt i ett snyggt fodral, kommer på en klämmig salespitch och söker skapa ett helt nytt koncept, sen kör man hårt.
Och att det funkar har ju redan bevisats av kommentarerna ovan.
"In a bathroom you may get water on the floor. Let that be ok."
Mmm. Vad är nästa steg? "In a kitchen you may get potato peel on the floor. Let that be ok.
Sista steget: In a toilet you may get pee on the floor. Let that be ok.
Fantastiskt smart egentligen. Man paketerar en värdelös produkt i ett snyggt fodral, kommer på en klämmig salespitch och söker skapa ett helt nytt koncept, sen kör man hårt.
Och att det funkar har ju redan bevisats av kommentarerna ovan.
Det förpliktigar att vara "coooolast i stan", men det är det kanske värt........?? ;D ;D 
*Edit* Fast jag måste medge att det skulle vara rätt kul att prova tvätta hänerna på det där tvättstället, fast helst i nån annans toa
*Edit* Fast jag måste medge att det skulle vara rätt kul att prova tvätta hänerna på det där tvättstället, fast helst i nån annans toa
Kalle lelle ;D, nu ska vi inte vara så avundsjuka på att nån annan redan hittat en gångbar idé.... ;D.KarlXII skrev:
Och medge att det vore kul att se kompisarna, efter en öl eller två, vilja tvätta händerna efter ett toabesök - och möta detta handfat!! ;D Nästan ett IQ-test, eller...
Det är ingen fara. Jag ritar redan på min tvåtons gölfria diabastoalettstol med hydrauliskt uppfällbar sittring i amerikansk valnöt.
Tanken är att fekalierna ska åka i en spiral runt stolen innan de försvinner ner i den öppna kloaken - det ger en oerhörd trygghet för sinnet att se sina slutprodukter finna sin sista hamn.
Tanken är att fekalierna ska åka i en spiral runt stolen innan de försvinner ner i den öppna kloaken - det ger en oerhörd trygghet för sinnet att se sina slutprodukter finna sin sista hamn.