Snart är det vår igen och då skall altanen vara klar!
Är det nån som kan reglerna kring altanräcken? Hur brett får det vara mellan pinnarna? Har för mig nåt om max 10 cm mellan och endast stående pinnar, annars kan småbarn klättra upp... (Eller så får man ha glas). Hur högt måste det vara?