Altandörr i glas från Elitefönster, trestegsglasad, stående mot en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag har en helglasad altandörr som har blivit över.
Elitefönster 3glas. 21x10.
Antagligen från 2004.
Finns att hämta i Lomma.
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
Snart går den på tippen
 
Nefrums Nefrums skrev:
Snart går den på tippen
Tjenare

Har du dörren kvar?
Mvh Niklas
 
Needas Needas skrev:
Tjenare

Har du dörren kvar?
Mvh Niklas
Ja den finns kvar.
 
Nefrums Nefrums skrev:
Ja den finns kvar.
Är det Lomma i Skåne du bor ?
 
Needas Needas skrev:
Är det Lomma i Skåne du bor ?
Ja
 
Nefrums Nefrums skrev:
Ja
Cool!
Jag är uppväxt där men bor nu i Anderslöv!
Är det bråttom med upphämtning?
Skulle kunna hämta på Söndag kväll om det är ok.

Mvh Niklas
 
Roligt, jag är från Anderslöv men bor nu i Lomma!
Det är inte bråttom med upphämtning. Söndag är ok. Jag är hemma då. Jag messar mitt nr.
 
Nefrums Nefrums skrev:
Roligt, jag är från Anderslöv men bor nu i Lomma!
Det är inte bråttom med upphämtning. Söndag är ok. Jag är hemma då. Jag messar mitt nr.
Ja vilket märkligt sammanträffande!
Strålande! Jag hör av mig innan jag kör.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.