Nefrums #1 Hobbysnickare · Lomma · 711 inlägg 21 feb 2018 16:11 Nefrums Hobbysnickare Lomma 711 inlägg 21 feb 2018 16:11 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag har en helglasad altandörr som har blivit över. Elitefönster 3glas. 21x10. Antagligen från 2004. Finns att hämta i Lomma.
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag har en helglasad altandörr som har blivit över. Elitefönster 3glas. 21x10. Antagligen från 2004. Finns att hämta i Lomma.
Nefrums #2 Hobbysnickare · Lomma · 711 inlägg 5 apr 2018 17:33 Nefrums Hobbysnickare Lomma 711 inlägg 5 apr 2018 17:33 #2 Snart går den på tippen
Needas #3 Renoverare · Anderslöv · 867 inlägg 6 apr 2018 18:05 Needas Renoverare Anderslöv 867 inlägg 6 apr 2018 18:05 #3 Nefrums skrev: Snart går den på tippen Tjenare Har du dörren kvar? Mvh Niklas
Nefrums #4 Hobbysnickare · Lomma · 711 inlägg 6 apr 2018 18:09 Nefrums Hobbysnickare Lomma 711 inlägg 6 apr 2018 18:09 #4 Needas skrev: Tjenare Har du dörren kvar? Mvh Niklas Ja den finns kvar.
Needas #5 Renoverare · Anderslöv · 867 inlägg 6 apr 2018 18:27 Needas Renoverare Anderslöv 867 inlägg 6 apr 2018 18:27 #5 Nefrums skrev: Ja den finns kvar. Är det Lomma i Skåne du bor ?
Nefrums #6 Hobbysnickare · Lomma · 711 inlägg 6 apr 2018 18:28 Nefrums Hobbysnickare Lomma 711 inlägg 6 apr 2018 18:28 #6 Needas skrev: Är det Lomma i Skåne du bor ? Ja
Needas #7 Renoverare · Anderslöv · 867 inlägg 6 apr 2018 18:52 Needas Renoverare Anderslöv 867 inlägg 6 apr 2018 18:52 #7 Nefrums skrev: Ja Cool! Jag är uppväxt där men bor nu i Anderslöv! Är det bråttom med upphämtning? Skulle kunna hämta på Söndag kväll om det är ok. Mvh Niklas
Nefrums skrev: Ja Cool! Jag är uppväxt där men bor nu i Anderslöv! Är det bråttom med upphämtning? Skulle kunna hämta på Söndag kväll om det är ok. Mvh Niklas
Nefrums #8 Hobbysnickare · Lomma · 711 inlägg 6 apr 2018 19:00 Nefrums Hobbysnickare Lomma 711 inlägg 6 apr 2018 19:00 #8 Roligt, jag är från Anderslöv men bor nu i Lomma! Det är inte bråttom med upphämtning. Söndag är ok. Jag är hemma då. Jag messar mitt nr.
Roligt, jag är från Anderslöv men bor nu i Lomma! Det är inte bråttom med upphämtning. Söndag är ok. Jag är hemma då. Jag messar mitt nr.
Needas #9 Renoverare · Anderslöv · 867 inlägg 7 apr 2018 08:05 Needas Renoverare Anderslöv 867 inlägg 7 apr 2018 08:05 #9 Nefrums skrev: Roligt, jag är från Anderslöv men bor nu i Lomma! Det är inte bråttom med upphämtning. Söndag är ok. Jag är hemma då. Jag messar mitt nr. Ja vilket märkligt sammanträffande! Strålande! Jag hör av mig innan jag kör.
Nefrums skrev: Roligt, jag är från Anderslöv men bor nu i Lomma! Det är inte bråttom med upphämtning. Söndag är ok. Jag är hemma då. Jag messar mitt nr. Ja vilket märkligt sammanträffande! Strålande! Jag hör av mig innan jag kör.