Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
HejI Ida Karlsson5 skrev:
Lägg gärna in en bild och förklara hur långt ni kommit.
Det går att backa och göra om och göra rätt, men skicka en bild så vi får se.
/W
Då vi även borrat i berget på en del ställen där vi inte kunde sätta plint så blir det svårt att göra om dem. Lite kan vi dölja med en trappI Ida Karlsson5 skrev:
Kan man ju göra men vi vill ha staket där och inte trapp över hela den sidan kan nog lösa det med någon plats byggd blomlåda i värsta fall men tänkte om man ändå kunde sätta kjol på något sätt 🤔
Klicka här för att svara

