1 108 526 läst ·
15 453 svar
1109k läst
15,5k svar
Allt om bilen
När jag beställde en opel mokkae så var säljaren helt inne på att man inte skulle ha nån utrustning alls (leasing) för det var dumt att betala onödiga pengar för det. Ja mattor kostade 20 kr månaden till opel, så de hade riktigt jävla uselt tillbehörsprogram med dåligt batteri.M Myckling skrev:Tycker generellt att dagens bilförsäljare har dålig koll på utrustning till det de säljer. Min teori är att en stor andel som säljs nytt är till företag och inte till "nördiga" privatkunder som läst utrustningslistor, skillnader mellan årsmodeller osv. De är däremot duktiga på att sälja in finansiering, försäkringar och serviceavtal.
När jag var och fick tag i min id3 för att opel inte ville leverera bilar så fick jag fram en rejäl lista på exakt allt som ingick, jag kunde inte göra tillval för den var på väg in i produktion redan. Men jag vill påstå att min säljare var riktigt noga med att berätta minsta lilla vad som fanns.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 105 inlägg
Rkarlsson skrev:
haha det var Kalmar Verkstad AB som designa och byggde tjorven så konstigt är det ju inteRkarlsson skrev:
saab museum ligger trollhättan för att saab hade fabrik där
volvo museum ligger göteborg för att deras största fabrik låg där
Jag känner till en Tjorven några mil hemifrån men om den är till salu känner jag inte till. Är inte bekant med ägaren.Rkarlsson skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är som synes ett objekt. Såg ut att ha stått väldigt länge. Fotade den faktiskt förra veckan då jag råkade åka förbi.
Jo men samtidigt var de inte svar på om han i filmen var där ifrån =)M maria01 skrev:
Ser ut att vara ett rejält projekt. Hade jag haft mer plats just nu hade jag nog bett om adressen. Men får avvakta sånt =)Keiller skrev: