K
En svartvit katt sitter på diskbänken bredvid diskho i köket, omgiven av köksartiklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inspektören håller koll på vad som vankas! 😀❤️

• Gilla
Rd 350 och 13 till
  • Laddar…
Mikael_L
Funkade bra det där. :)

K
Mikael_L Mikael_L skrev:
Funkade bra det där. :)
Ja, tack för det! 👍

K
En tecknad katt i tomtedräkt på ett julkort med texten "Gnistrande julhälsningar". Bakgrunden är dekorerad med juliga mönster av gröna blad och röda bär.
Skapa konto

Kul julkort! 😺

• Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
En gråvit katt ligger i en fluffig bädd och har en pratbubbla med texten "Ge dig matte jag sover ju!".
Skapa konto

Nisse med undersåtar önskar Eder alla (både tvåbenta och fyrbenta) ett underbart och skadefritt 2025!

• Gilla
  • Älska
Rd 350 och 8 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
Ja, det har irriterat mig, tack för hjälpen! Provar med en ny bild!
Har aldrig ens tänkt på det när det gäller dina inlägg, bara stört mig på hur komplicerat det blir ibland när man, som jag, endast använder mobilen. Kan märkligt nog t.o.m gå in i andras inlägg och ändra eller helt radera när det enda jag vill göra är att svara på det inlägget. Har tagit upp det och löst.

K
4774 4774 skrev:
Har aldrig ens tänkt på det när det gäller dina inlägg, bara stört mig på hur komplicerat det blir ibland när man, som jag, endast använder mobilen. Kan märkligt nog t.o.m gå in i andras inlägg och ändra eller helt radera när det enda jag vill göra är att svara på det inlägget. Har tagit upp det och löst.
Jag använder också bara mobilen och det sistnämnda har jag också varit ute för, tror att jag gick tillbaka så att all text kom med..? Finns nåt annat sätt?

4774
K Kakelugnen566 skrev:
Jag använder också bara mobilen och det sistnämnda har jag också varit ute för, tror att jag gick tillbaka så att all text kom med..? Finns nåt annat sätt?
Istället för att klicka på svara i själva inlägget så skriver du ett helt nytt svar istället och, om du vill, taggar personen svaret gäller.

4774 4774 skrev:
så skriver du ett helt nytt svar istället
Eller så markerar man den del i originalinlägget som man vill citera och klickar på "Citera".

4774 4774 skrev:
om du vill
kan du göra det flera gånger för att citera olika delar av (olika) inlägg i samma svar.

K
4774 4774 skrev:
Istället för att klicka på svara i själva inlägget så skriver du ett helt nytt svar istället och, om du vill, taggar personen svaret gäller.
Ok, tack! 😀

K
Alfredo Alfredo skrev:
Eller så markerar man den del i originalinlägget som man vill citera och klickar på "Citera".

kan du göra det flera gånger för att citera olika delar av (olika) inlägg i samma svar.
Hm, den varianten har jag aldrig blivit klok på.. 🤔 betänk att jag alltid skriver på telefonen
.

K Kakelugnen566 skrev:
betänk att jag alltid skriver på telefonen
Funkar utmärkt även från telefon eller platta.

K
Alfredo Alfredo skrev:
Funkar utmärkt även från telefon eller platta.
Jo, men var står det citera?

Mikael_L
K Kakelugnen566 skrev:
Jo, men var står det citera?
Först markerar man texten man vill citera, och så fort det är klart så dyker det upp en liten svart ruta som det står "citera" i, så trycker man på den rutan.

K Kakelugnen566 skrev:
var står det citera?
Popupmeny med alternativen Kopiera, Share, Markera allt och Läs upp, under ett inlägg av en användare som efterfrågar funktion för att citera text.
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.